Våtta drömmar?

"Men vad håller hon på med?! Sitter hon på datorn medan hon har föreläsning?! IGEN?! Vill hon helt enkelt inte lära sig om webbutveckling över huvudtaget?!"

klart jag vill. Men jag vet att man kan ändra typsnittet i CSS genom att använda font-family. så screw u.


Idag ser schemat ut som igår. Kommer nog sitta kvar på skolan fram till kl 8, och försöka cracka C#. Tjoho!
Hoppas jag bara löser det på fyra timmar... annars kommer de bli väldigt väldigt jobbigt. (inte egentligen, men de känns så)


Vet ni vad jag har kommit på föresten?
Jag är 90% säker på att min föreläsare skulle bli galen om han såg min blogg. Då snackar jag förstås inte om vad jag skriver, för sånt är helt oviktigt. Jag pratar om koden!
Och det förstår jag. Jag blir Tokig av min kod!! Den är rörig, dryg och bara allmänt jobbig. Där av anledningen jag ska fixa till den... someday.... jag trodde jag skulle ha tid förra helgen... men nej.. då skulle jag festa, plugga och städa. tjoho! (den här helgen skall jag dock festa, festa och plugga) (lol)

gosh. det var något jag skulle säga men har helt glömt nu... skit.

aja what evva...

JO!!!
Vet ni vad jag drömmde om i natt?
Jag drömmde om att jag kom på lösningen på C# som jag hade kämpat på igår.. jag kom själv ihåg något om en "if"-sats... Om det stämmer... vet jag inte. Men jag önska jag kunde komma ihåg hela lösningen....
(Ni som tänkte "våtta drömmar"... sure, om ni tänder på sånt så var de väl en sådan...)

Nej nu ska jag försöka undvika att somna så jag får fler sådana drömmar....

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0