Projekt gör Om gör Snyggt del 1 - En påse med kläder?

Min bror och min far har så snällt rensat lite i deras garderober. Efter åren som har gått får de helt enkelt inte på sig allt längre. Tack vare detta så blev det en liten påse med kläder som skulle slängas! Men inte kan man väl slänga kläder som egentligen är helt dugliga?

Ta denna skjorta till exempel :

Det är ju ett ganska snyggt tyg, men alldeles för stor för mig. Sen använder jag inte just såna där skjortor..
så vad skulle vi trolla detta till?

VOLIA!

En söt kjol med siden snöre i midjan. Inte helt fel inte helt fel alls!
(har till och med på mig den nu)

Det viktigaste i sådana här tillfällen är bara att se till att det passar överallt, samtidigt att man inte nålar fast sig själv i tyget medans man provar. (Learning by doing)

 

Imorgon ska jag ta mig i tu nästa plagg som ligger i påsen! Undra vad de kan bli tro?


Mehe he he...

Gå till nästa del -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0