Projekt gör Om gör Snyggt del 2 - Övning ger färdighet. . .

Jag hade lite tyg kvar efter att jag gjorde kjolen.. och med det lyckades jag skapa.. well.. this:

Vågar man säga att den är sötful? Eller ska vi vara brutala och säga att den är rent av ful? Själv sattsar jag på den sista...

Rosetten var faktiskt ganska söt... Men den här är nog inget jag kommer ge bort till någon jag bryr mig om. . .

Jag har faktiskt ett namn till han! Hur ful man än här så måste man faktiskt ha ett namn, Frankenstein. Bara för att huvudet är helt fyrkantigt.


Well. Men det är väl sånt här som händer när man syr utan något mönster eller liknande. Nästa gång ska jag nog fixa fram något fint mönster istället. För även om mr. Frankenstin är ful, så behöver han en vän.


Kommentarer
Postat av: Amanda

I want it :D

2011-03-29 @ 13:30:43
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0