Projekt Citat del 1 - Hjälp mig?

Då var det dags med ett nytt projekt!
*fanfar*


Denna gång tänkte jag att jag skulle måla lite grann på min vägg... Ett citat för att vara precis. 
Jag har en del i mitt rum som bara är där. Det är de första jag ser när jag vaknar och det är ganska tråkig liten hörna. Så jag tänkte att jag borde piffa upp den med ett fint/roligt/uppiggande citat!

Men när jag började leta lite citat kom jag över ett problem... det finns för många!
Därför tänkte jag att ni kanske kunde hjälpa mig lite genom att ta det citatet som ni tycker är bäst!

Detta är de jag tänkte mig:

"Sluta aldrig önska, sluta aldrig be. Sluta aldrig hoppas, för under kan ju ske!" ~ okänd.

"If you use your head, you won’t get fat even if you eat sweets." ~ Lawlit

"Theres a saying, if youre hungry, Eat" ~ Monkey D. Luffy (fast den kanske passar bäst i ett kök..)

"Water, 35 liters. Carbon, 20kg. Ammonia, 4 litres. Lime, 1.5kg. Phosperus, 800g. Salt, 250 g. Niter, 100g. Sulphur, 80g. Fluorine, 7.5g. Iron, 5g. Silicon 3g. And fifteen other elements. Those are the elements to make an average adult human body. You can buy these elemental ingredients at the market with the pocket money of a child. Humans are made so cheaply.! ~ Edward Elric (cplångt citat I know..)

"Stop imagining werid stuff! Thats why you keep getting called a pervert!" ~ Haruhi Fujioka

"If that's what it means to be wise, I'll rather be an idiot rest of my life." ~ Naruto Uzumaki

"TO THE EXTREM" ~ Ryohei Sasagawa


Vilket är bäst tycker du?
- lämna en kommentar och säg vad du tycker!
(hör ni också den där tillgjorda säljarrösten, eller är de bara jag?)

Gå vidare till nästa del -->

Kommentarer
Postat av: Amanda

"Stop imagining werid stuff! Thats why you keep getting called a pervert!"



Passar dig klockrent xD

2011-03-24 @ 18:51:37
URL: http://aamandagille.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Bättre med lite damm än ett rent h-vete.

2011-03-24 @ 19:24:25
Postat av: Anonym

Jag röstar på att man kan lika väl vara en idiot resten av livet. Jag röstar oxså på schabloner

2011-03-24 @ 20:19:16
Postat av: appins

haruhi och ryoheis citat, definitivt.



Döda en och du är mördare. Döda miljoner och du är erövrare. Döda alla och du är Gud. - Adolf hitler, (den här kunde du ta om du vore nazist.)

2011-03-24 @ 20:38:23
Postat av: Anonym

"Stop imagining werid stuff! Thats why you keep getting called a pervert!" ~ Haruhi Fujioka :D

2011-03-24 @ 20:52:12
Postat av: Eroina

To the extreeeeem!! :D

2011-03-24 @ 22:00:19
Postat av: Rosen

Jag tycker att den första skall vara på din vägg!

2011-03-25 @ 05:13:59
URL: http://room-2515.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0