när modernatur är emot en..

Morgon på er!
Har jag berättat för er om vädret i kalmar? Jag är inte så säker, men om jag har så kommer en repris här:
Det är fuck'd up.
Ena stunden kan solen skina och man funderar på att springa hem och hämta badkläder och handuk.
Nästa stund så behöver man verkligen den där handuken, för att du är dygnsur tackvare regnet som kom, ja vart ifrån? För så fort du har gått in så slutar det...

Så hur min skolväska borde ha i sig här i kalmar (de har dock inte det...) är detta:
  1. Ett stycke Paraply
  2. Ett stycke Handuk
  3. Ett antal skolböcker
  4. En karta med alvedon
  5. En STOR termos med varmt te där 50% är vatten och 50% är honung
... Mhm, det där booorde duga, kan dock inte svära på det.
Med andra ord måste jag köpa mig en termos... och en mindre handuk... sigh... Var är ovven när man behöver den?!
*vänder huvudet ca 30 grader åt vänster och där är den.. stinker såpa..*

Vädret ser ut att klarna upp nu... men man vet ju aldrig..


Idag står de på schemat att jag har C# föreläsning klockan 10.. sen är jag visst ledig! yeah right... jag lär sitta i datasalen till småtimmarna i värsta fall..
Har jag sagt att jag älskar den här utbildningen?
Inte?
Well, I do! (hur fan ska man göra för att inte låta ironisk i klartext?! GAH!)
Jag verkligen älskar det här! Och det känns riktigt awesome!! MA HA HA HA!!

nej, nu ska jag ut och ta över världen!!! MO HA HA HA !!!!!

Kommentarer
Postat av: christoffer

haha, ja, att de gör? :D

2011-09-13 @ 08:50:49
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0