nagelack all over da placye

morgon!

idag tänkte jag vara duktig.. så jag klev upp klockan sex för att göra mig redo för skolan. Då såg jag att under natten hade jag fått sju sms ifrån klass gruppen vi har... där stod det att vi inte ens har föreläsning idag! så jag vände på klacken och gick å la mig igen.

Nu är jag vaken igen, ny duschade och pimpade naglar. yeaah måste boosta min kvinnliga sida tänkte jag! Nu när jag har grönt nagelack mer på fingrarna och kläderna än naglarna undrar jag om de var en sådan bra ide...

idag kommer inte så mycket hända. jag ska sitta hela dagen och kämpa med C#. no more, no less... sigh. men fan va de ska bli bra!!! Även om de tar livet av mig ska de bli bra!!

nej nu pallar ja inte skriva mer... bye ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0