Med hjärtat på rätt ställe och lungorna i sängen

Morgon!
(denna gång är de faktiskt morgon ocksåå.. tjoho!)

well. min hosta vill inte ge med sig och jag tror jag lämnar lungorna kvar isängen idag.... så slipper de komma upp under föreläsningen i alla fall... ack så förnedrande det hade varit!


Jag spelade ju som sagt rollspel för första gången igår! De var faktiskt ganska kul!! Älskar min karaktär, som då är en varulv.. fast han vill inte vara det så han ska försöka hitta på ett sätt att bli männsklig igen..! sen kaxar han tydligen sönder mot de äldre vampyrerna/varulvarna så jag tror han nog kommer bli ihjäl slagen snart... poorr thing.


Idag så är det en... lagom stor dag! Jag ska försöka få in de där satans programmet in i mina mac-datorer!! vilket går åt helvete när ja försöker men ja ska be om hjälp av min lärare idag!! då jäääävlar.

ska även träffa en gammal klasskamrat som bor här nere i kalmar!! de kommer bli awesome. har inte sett han på ett år nu så.

mer då? ska skaffa skitpasserkort (äntligen) (framåt) (lol) !!!
och... handla... och kanske tvätta...... ja vi får se !

oj  vad klockan tickar.. måste rusa... eller.. skynda långsamt så jag inte hostar upp.. well i dont know.. revbenen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0