Läs inte tidningen.

Jag tror tidningar endast finns för att skrämma oss.

Idag har jag trallat runt. obekymrad, oberörd, lyckligt ovetande! Och så kom Patrik, min rumskamrat hem och sa så här:
- Har du varit här hela helgen? (han far hem till gtb ibland)
Har du inte läst tidningen?!
- Nej? svarar jag, för jag läser sällan tidningen.

Då berättade han om hur det har varit anlagda bränder bara ett kvarter bort, och vi gick in och kollade på barometern.se och hittade den här artikeln:
WHAAAAT!?!?!?
Det är ett STENKAST ifrån där jag bor! och jag cyklade hem så jag var hemma klockan 2 i går natt?! Attans, vad är det jag missar?

Klart man blir lite skakis.. man kan inte förneka det. fy fan nä man blir riktigt rädd... Jag tror jag måste skaffa lite sällskap om kvällarna faktiskt.

*rys*

hoppas inte mamma ser det här ... hon kommer nog bara bli orolig i sådana fall!

DÄRFÖR SKA MAN INTE LÄSA TIDNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0