krakens sugpropar

jag undar verkligen om gårdagens beslut att jobba på studentpuben var en sådan bra ide...


Vaknade kl 6:00 på onsdags morgonen för att göra mig redo till skolan... programerade till kl halv fem.. sen for jag och jobbade på puben till klockan fyra på morgonen... och idag klev jag upp klockan sex igen för att gå till skolan... vart jag förtillfället befinner mig...


Anledningen jag är här denna osundigt tidiga tid på en torsdag är av den enkla anlednigen att jag ska redovisa C#. (snabb inskolning : C# är ett programerings språk som vi håller på att lära oss). Men om det nu är så att vi inte kommer få redovisa, vilket jag nu kom på att det faktiskt finns en risk att vi inte får... är jag ca ... ä orkar inte räkna.. men då är jag väldigt för tidig i skolan eftersom jag egentligen inte börjar för ens kl ett. . .


Den som säger "Skyll dig själv" , du har rätt.. men inte just nu. just nu är de synd om mig. Kom tillbaka efter jag har sovit lite längre. lol.

 


gosh va ja e trött.... jag har säkert påser stora som... ehm.. krakens sugpropar. (jag har fått bläckfisk på hjärnan.. dont know why...) Anledningen jag säger "säkert", är för att jag har ingen anning om hur det ser ut när man har stora påsar under ögonen... typ... lol . Men jag ser väldigt trött ut.. Hoppas jag inte kommer somna vid tangentbordet... det ser väldigt mjukt ut..


Nej nu börjar de bli ganska flumigt.. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0