FöreläsningsFlum

Lol, min mormor "hotar" (?) mig med att skicka naken bilder på mig som barn till mina nya klasskamrater... Aja, värre saker har väl hänt! (ska inte börja rada upp DE sakerna här)

Sitter just nu och "lyssnar" på om hur man ska skriva CSS.... oj vad nytt det är .
Vad elak jag är! Det finns säkert folk som inte alls kan det i klassen... då hoppas jag för de bästa för dem. . . .


För övrigt var jag ute och tog lite kort på kalmar igår natt... (älska fullmåne!) De blev så där.. inte helt perfekta men inget som inte kan fixas till senare. Men detta senare vet jag inte riktigt när de blir med de lörser sig.
Lol. tänkte lägga upp en bild här men kom på att de är på den Andra datorn.. Damn you Joseph... får lägga in den sen typ nångång.


mmmmmhm, gott cola. (<-- den som vet vart de där kommer ifrån, kommer jag bli glad på)

Kommentarer
Postat av: Amanda

FYI (for your information)

Det heter gott kaffe! inte cola :P

n00b ;p

2011-09-13 @ 14:54:45
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0