C# eller Csnark?

God morgon! (för mig är det morgon. så de så) Idag kommer det bli en spännande dag!
Inte nog med att ja måste läs massa sidor om C#....... Så ska jag även på min jungfrufärd i att spela Rollspel!! Yep. Min nördighet har kommit så långt!
I fredags så frågade en av mina xfaddrar mig om jag ville prova, och jag tänke: ee, why not? och idag slår de alltså till! Kl 15:00 ska vi spela något om Varulvar och Vampyrer!! ooooohhoo! (jag slår den som tänker twilight)

Annars då? jag hostar snart upp en lunga och jag har sovt mer än 12 timmar. så de e ganska bra!
imorgon har jag bara ett pass sen e jag leeedig ~ (ledig = hem och plugga...)
nej nu måste ja ta mig i tu med C#... woho.. ha de bra!

Kommentarer
Postat av: En hemlig etta.

Sååå, Twilight typ? :D

2011-09-04 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0