Storgråt och Ass kicking och en blomma

wow... idag är min sista dag här i fjällen.. kom ja på igår medan jag försökte sova efter att ha sett way to much anime (som vanligt.)
Vet ni vad ja kommer sakna mest?
Det är att jag får leva om HUR MYCKET JAG VILL här uppe. Jag kommer inte får göra det hemma i umeå, eller någon annan stanns där det bor folk för då tror de jag är galen.. Vilket har en liten sanning i sig men fortfarande!
De är som igår, när det hände en heeeemsk sak i One Piece (tänker inte berätta vilken, eftersom det är töntigt) vilket fick mig att stor gråta, och tjuta och skrika.
Efter ha gjort de i så där fem minuter eller mer så kom å tänka på: Gu tur ingen hör mig här.... annars hade de väl kommit in springandes och frågat vad som var fel... och då var ja tvungen att svara att det var en grej i min teknade serie som var så sorglig... Den vanliga svensson köper inte riktigt de där så bra..... antar jag i alla fall.
Men det är skönt att gråta så. När man kan skrika, slå och bara låta tårarna rinna Oavsett anledning! Att sitta och små gråta och försöka hålla tillbaka och skrika tyst i en kudde för att en kudde är inte så ljudisolerad som man ibland önskar så är det bara hemskt, och man gråter längre. I alla fall jag. Om man får sitta och skrika och slåss och verkligen släppa aaaaallla hämningar så är man nöjd sen.
Men man kan ju tyvärr inte göra det i ett hus fullt med folk, eller en väldigt lyhörd lägenhet... de kan bli ganska ugly.
Så jag har bestämt mig, för att när ja ska flytta hemifrån ska jag ha en bra ljudisolerad lägenhet. För att inte störa grannarna och inte behöva bry mig om dem! hi hi ~

Jag var uppe klockan 4 imorse på tal om inget. Jag bara vaknade och kände jag var törstig. så jag gick upp för att ta mig en liten drink.. och såg att solen var på väg upp över berget.... he he he... Yes You know it. Jag kan tyvärr inte lägga upp bilden nu. eftersom den lär behöva lite bearbetning och jag är lat. Men de var awesome.

Förövrigt snackar de om tattuerade penisar på radion idag. . . just so u know
Sen nu i slutet har jag bara en sak att säga..
Amanda. Jag lääängtar tills du kommer hem. CUZ YOU ARE GOING DOWN BIATCH!!!!!!!! *evil face*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0