Sovmorgon och en lösning till problemet!

Morgon alla !!
Det blåser, är en helt grå himmel och har regnat på morgonen... but i dont care cus I have a sovmorgon ~~

Denna söndag börjar inte för ens 10:45, vilket är gaaaanska nice. Sen slutar jag kl 18:15... så de e cp nice! och imorgon är jag leeedig ~ vilket innebär städning... inte lika kul.. men det betyder att ja snart är hemma i mitt lilla hem! (gosh va ja vill hem nu..)

Vet ni vad som hände igår föresten? (självklart inte, men jag säger det så ni vet)
Vi fick STRÖMAVBROTT i butiken! Visst, alla frysar slutade funka maten höll på att smälta, mjölken höll på bli varm osv.. men hela butiken blev KOL SVART!!! Stod man på fel ställa kunde man lika gärna bara lägga sig ner, för att hitta ut var en väldigt väldigt liten chans. Som tur var så fanns det ingen i butiken just då.. men de kom folk och det löste sig på något sätt.

Föresten, vilken är er favorit hjälte/hjältinna?
Eller låt mig formulera om, Vem skulle NI vilja bli räddad av när ni är i en kris?!
*drömmer sig bort*

jag ser för övrigt väldigt rolig ut just nu... mitt hår är kaous... jag sitter i sportbh, pappas stora skjorta och jobbar byxor... de e skönt att vara ledig! haha!

äh! nu orkar ja inte skriva mer... så cad skall jag göra nu i ca en och en halv timme .......


föresten: det blev ingen middag igår! Det är också en lösning ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0