regn

hej alla!
Idag är min sista dag i umeå för denna gång!
eller dag och dag.. min sista halvtimme eftersom jag far kl 10.
Det har varit super kul nu, men de roliga måste få ett slut och man måste tillbaka hem till Umfors.
Dock så är ja inte så ledsen att fara... det regnar här så . ha ha
Min kaktus Pigge väntar på migså jag måste upp och vara sällskaplig med han. Sen så är det sååå mycket lättare att se anime där uppe.. Då behöver man inte bry sig om om någon annan vill sova eller inte. he he he...
Snart skall ja sätta mig på min femtimmar långa bussresa och bara koppla aaav. Sen imorgon ska ja jobba igen! Med ny färska tag! (klyyyyssssshhheeeeeee ~)
gosh ja e så trött att ja mest vill bara sova. aja, Bye på er så hörs vi på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0