Random Anime Snack!!

Morgon alla!
jag varnar alla icke anime/manga fans.. för det här inlägget lär handla om det.

Nu på morgon, närmare bestämt för några sec sen så fick ja se en bild som en god vän skickade till mig.
Hon drog den självklara kopplingen till NaruSasu. (för alla er n00bs, NaruSasu eller SasuNaru är en slags fan girl grej som vissa fangrils har fått försig att Naruto och Sasuke är eller kommer bli ett par.)
Jag kan inte säga att jag tror det. Jag vill att Sasuke ska dö. Men jag kan verkligen förstå hur dessa fangirls tänker ! Jag menar hallå? De ända pussarna jag vill mig minnas ifrån hela naruto serien är när Naruto och Saskue lyckas komma åt varandra lite fel.... oftast är de Narutos fel till och med.
Första pussen i kanske tredje avsnittet är ju faktiskt med i Mangan, och de var väl bara för att få sig ett gott skratt. men andra pussen som inte händer för lååååångt sen i animen, är bara för att få fan girls att skrika till... yeah you konw it.


Men tillbaka till då Sanji och Zoro. (som det också finns en paring med) pussas faktiskt inte. Utan i denna lilla bild ligger de båda å sover och Sanji kopplar inte riktigt och tror att Zoro är Nami och.. ja försöker i alla fall men ... ja. Jag lämnar det där.

På tal om Sanji och Zoros förhållande är det ett förbaskat underhållande sådant. Jag är inte säker på om det är kärlek, eller bara hat. Mest en blandning skulle jag tro. Men det faktum att Zoro aaaalllldriig har kallat Sanji by name för att man börjar fundera på vad som egentligen försegår i hans huvud. Jag ser Zoro som en slags storebror till hela crewn som tar hand om de svaga (Usopp, Choppa) på ett trypiskt storebror sätt. Medans Sanji är en pervers farbror som bara är ute efter tjejerna...
Vad Luffy är vet jag inte. Man kan ju tycka han ska vara Pappan eller nått sådant, men ja tänker han mer som en lillebror som är sjukt stark. ...


oj vad jag nördar mig i min ensamhet.... Nu måste ja klä mig och springa på jobbet.. Hoppas ni blev glada(?) över mitt random anime snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0