OB och hemlängtan?

morgon på er alla!
jag tog hem charlie igår.. det gick inte att vara utan dator här uppe. Jag gick och la mig klockan halv nio igår bara för att jag inte orkade rita, och visste inte vad ja skulle göra!
Det, mina vänner, är illa.

Annars då?
Igår jobbade jag, igen, och det ska jag göra idag också.. (WOHO OB!) Idag slutar jag dock kl 18:15! Med andra ord en timme tidigare än vanligt! Gissa vad de blir i kväll då? he he he he... Movie night!
Är tom ledig imorgon så.. ! De kommer bli as nice!
Imorgon skall jag dock börja städa. det är ju endast.. vad blir det nu? 9 dagar? kvar tills jag far hem! Då skall ja ha hunnit städa ut min lilla stuga från topp till tå.. woho !

Jag har även ätit min första jordgubbe för i år! sååååå värt!! En liten njutning ~

Jag skall erkänna. Jag börjar längta hem så det pirrar i kroppen!! Det kommer bli sååå skönt att få komma hem, någon annan som gör min middag, en bekväm säng, ha någon att prata med efter klockan 7 på kvällen. Nörda mig med någon, bråka med någon.. well, ja saknar mina vänner, familj, internet och symaskinen som är hemma!
(jag har kommit på en helt awesome sak jag ska sy, men det blir en hemlis tills den är på gång på riktigt!)

När jag kommer hem så kommer jag vara ledig i en vecka, sen börjar jag på mitt nästa jobb, Cyberphoto. Det är förjäkla nice att jobba där för övrigt. Inte för att det är något fel att jobba här.. men ja, stämningen och mycket annat är bättre på Cyberphoto.

Jag undrar vad jag ska göra under den veckan ~ (en liten random parantes, de här tecknet "~" har jag börjat använda tack vare Sanji ifrån one piece. . .)

Kommer jag sakna fjällen?
Ja. Det tror jag. eller det vet jag!
Jag kommer sakna att vara så nära naturen. Jag kommer sakna utsikten som får mig att tappa andan. Jag saknar alla lämnar och skogsmöss (råttor) och jag kommer sakna kaninerna. Jag kommer sakna friheten som jag har fått här uppe. Friheten av att klara mig själv. Att kunna göra vad jag vill, när jag vill (i alla fall när jag är ledig)
Och jag kommer sakna min radio. För den äger.

Ojoj, nu håller det på att bli ett ganska långt inlägg här. Och klockan är 08:31 och jag sitter fortfarande i pyamas... not good not good.

Nu skall jag nog vidare (=nog spana runt vidare på internet en stund..)
Ha de bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0