kila vidare?

jobb och jobb
Det är typ det ända jag gör här uppe! tur ja får massa pengar.. (börjar känna mig som nami.. lilla)
Påtal om Nami! Jag har märkt att jag har sett/ser waay to much one piece. När man drömmer och det och tänker nästan bara om de på dagarna så är en viss gräns passerad. Dock kommer jag nog inte sluta ändå sååå.. yeah.

Idag började jag in the morning! Men eftersom jag höll på med en viss novell.. (länk länk länk) och en viss bild till denne.. så blev det inget inlägg i morse. förlåt! (puppy eyes)
Däremot så tycker ja att ni ska in och läsa, och säga vad nu tycker om novellen! Mycket för att den är awesome. yeah. du hörde.

gosh.. ja har så mkt att göra innan jag ÄNTLIGEN får se one piece. (sova?) Jag måste kila vidare! ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0