fanart, kvarlämnad och stålmage?

he he, idag ska jag visa er den första fan art bilden ja tror jag ever har gjort. I alla fall den första som blev bra....

Ni får gärna skriva va ni tycker !
Men don't worry! jag tänker göra fler även om ni gillar den, eller inte ! Mwe hehehe!

Mer då?
Det regnar här.. ja ska jobba idag. igen..

Åh just ja!
Eftersom min dator laddar så långsamt.. (den lyckades ladda ner 9 % igår av avsnitten när ja var på jobbet) så skall ja lämna datorn på jobbet idag så den får ladda över natten! Dock känns de sjukt skumt !! Ja kommer alltså vara utan dator i 24 timmar (jag använder inte datorn på jobbet, för utom på lunchen.. he he ) för första gången sen jag kom upp hit! Gah Vad ska ja syssla med på kvällen?! wah wah!
Shinpai shinade.. ja kommer rita i stället ! mwe hehehe...

en sista grej bara:
Jag tror jag kommer ha en stål mage sen när ja kommer hem.... all den skit ja äter här så borde ju det vara jävla skumt annars.... wooho...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan börja städa T.ex. torka fönster så är det gjort :) Mormor

2011-05-20 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0