Bortskämda lillebror och renade renar

hej alla!
Anledningen det inte blev ett inlägg i morse varför att ja städade. Hela Jävla Stugan Har ja städat!!
*stolt*
Ni skulle bara vet hur mycket damm jag har skapat sen ja flyttade in.. it is INSANE!!
Men nu är allt borta och jag är klar.. jag som trodde ja skulle hålla på hela dagen och så tog det två timmar... okej tre då men fortfarande!
Så istället har jag tagit kort på nå renar, solat halvnäck (för de får man göra här uppe!) och ätit chips. Bra kombo bra kombo.

MEN!! Det är inte därför jag skriver idag. nejnejnej.. det är för att jag har en bortskämd lillebror!
Anton ! ! !
Vad tycker du om den här tröjan?!


Visst är den snygg?!?! Jag själv skulle aaaaldrig bli bra i den.. men min lillebror skulle passa sjukt bra i den! Därför skall ja tvinga honom att gilla den så jag kan köpa den till han!
(han är så bortskämd..)


Varför en ren?  För renar är coola.

Kommentarer
Postat av: roger

härlig att städning en är klar.

2011-05-30 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0