a wall of text och nördvarning

mooorgon ~
sitter och lyssnar på nån politiker som drycker kaffe... väldigt intressant.
Jag drömde en sån hemsk dröm i natt. jag drömde att jag var på väg hem med en flyg buss. Nej inte en buss som går till flyget utan en flygande buss. kind of awesome. Any way. Vi hade en liten paous vid en affär där de skulle jag vet inte, dricka kaffe eller något. Jag tittade ut genom fönstret och såg ingen mindre en Simon utan för mitt fönster. (Simon är för övrigt en gamal klasskamrat ifrån gymnasiumet) Jag blev ju så klart glad och sprang ut ur bussen för att hälsa. Efter vi hade pratat en stund döck Madde, Emanuel, Cesar och så vidare ifrån min gamla gymnasiumklass upp och vi ställde oss och pratade och skrattade med varandra. Men efter en stund så kom ja på att jag måste tillbaka till min flygbuss, så jag sa hej då till alla och sprang därifrån för att komma tillbussen.... som inte var där. Den hade helt eneklt åkt utan mig. Så utan mobil, packning eller något så stod jag där helt själv. (allt låg ju så klart inne i bussen) Så jag gick tillbaka till vart mina klasskamrater hade varit men de var också borta! De hade helt enkelt farit iväg när jag drog. . . Jag bröt ihop och blev skit ledsen. Efter en stund kom ja på att affärn hade någ en telefon, så jag gick ditt och gick fram till kassan och frågade om ja fick låna telefonen.. bilden av mig måste varit super hemsk just där. Alldeles tårögd, liten, utsmetad maskara och spruken röst... ush. Så kom emanuel fram och bara : Hej vad gör du kvar här?
När han fick reda på vad som hade hänt sa han typ nått:
aaaw, de sög.. sen försvann han !
eller så vaknade jag.. jag vet inte..
Any way, när jag vaknade imorse kände jag hur arg jag var inte bara på emanuel som dissade mig, utan mest Simon som lurade ut mig ur bussen !! Tur det inte var the old times när vi alla gick i skolan... för då hade han fått höra ett å annat!!!

Men nu ska vi ändra humöret. Ja kan inte vara arg på någon för en dröm... bara lite men inte mkt.
Any way jag vet iaf hur ja kan vända mitt humör på 5 sec! (förutom att smeka mig själv på vaden lol)
Amanda fick vara med om det igår tyvärr. Jag är super ledsen för det Amanda! Dock kan ja inte säga att ja ångrar mig.....

299 kr. Jag tror jag svimmar... ~ (nörden skriker av lycka inom mig)
Nej ja har faktiskt annat att göra idag. Mitt hår ser ut som..... jag vet inte ett blont kråkbo? (I wish)
Ni får ha en bra da så höres vi! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0