a hero of waar ~

Tja!

jag mår bättre idag och imorgon ska ja ta me fan fara och jobba!! Jag är redan less på att dra hemma utan att kunna göra något.. sure, se one piece en hel dag är inte mig emot... men nu e ja lite less på det just och vill göra annat...

så då sätter man sig vid den andra datorn och leker lite där.. kollar lite möbler här... väntar på att pappa ska komma hem här... wah wah 

har även haft gryymt mycket mail kontakt med en av mina roomisar i kalmar! han verkar vara en vettig karl så de har släppt lite på stressen.. (vilken stress?*)

*vilken stress? just vid flytten till kalmar verkar jag så ooootrlooogigt avslappnad jämnfört med många andra... well jag är sjuk så de kan ha och göra med det. vänta bara, nästa vecka kommer jag nog ha panik. 

just nu ligger de kartonger lite här varstans.. speciellt mitt rum är kaos..! men de ska de väl va, antar ja. 

GAH! Det är en fluga här som tror han är min vän men de är han inte!! GE MIG SOME SPACE DUDE!!!! or i will kill yooouu mOhahahahah!!!

evil. 

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0