100 x 8

happ. och då var den 45 min kvar tills ja ska börja jobba....

Ni vet ju att jag är knäpp. Med allt mitt tjat om manga, anime ace kalmar och allt annat.
Jag har just kommit på en sak!
Jag är just nu på episod nummer 401 i One Piece, och det är väldigt awesome. MEN jag har ju redan läst allt, så jag vet ju vad som kommer att inträffa. Och ta de lugnt, jag kommer inte spoila något. MEN DET ÄR NU 100 AVSNITT AV SMÄRTA KOMMER INTRÄFFA SIG!!!!!!!
Dom närmaste hundra avsnitten lär jag mest troligt viss gråta ögonen ur mig, för att sen kunna simma i mina egna tårar ner till kalmar!!!
Och jag ska flytta om ca 8 dagar!!!!!!!! HUR FAN SKA JA HINNA SE 100 AVSNITT PÅ 8 DAGAR?!?!?!? jag måste ju trotsallt ha ett liv också...
för den som  inte förstår det uppenbara: Jag kan ju inte se de här avsnitten i Kalmar!! Inte när det finns tunna väggar och en Natalie som vääägrar gråta stilla när det gäller. Jag kommer Skrika, Jag kommer Slåss, Jag kommer Svära och Jag kommer Gråta så högt att mina roomisar tror att det är ett djur som dör inne i mitt rum!!!
Och detta ska bli deras första intryck av mig...
dålig planering . mycket dålig planering.

påtal om roomisar! en av dem tog kontakt med mig igår!! YAY!! Han verkar helt ok faktiskt! så de här kommer bli awesome. förutsatt jag hinner se 100 avsnitt på 8 dagar.....
kanske jag hinner se ett avsnitt innan jag börjar jobba...?

Kommentarer
Postat av: Amanda

ett annat bra sätt å skräm iväg dom om dom kom för nära! ;)

2011-08-11 @ 10:36:35
URL: http://aamandagille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0